מדיניות משלוחים והחזרות כפופה לחוק הגנת הצרכן 1981 (להלן: "החוק") ותקנות שלו (להלן:"התקנות").
במקרה של סתירה בין האמור במסמך זה לבין האמור בחוק יגבר האמור בחוק.
זמני משלוח
זמן אספקת מוצרים הינו עד 14 ימי עסקים.
מוצרים ביצור מיוחד יסופקו תוך 21 ימי עסקים.
אספקת המוצרים תהיה בכפוף לאישור כי המוצר נמצא במלאי.
אם בשל חוסרים במלאי יוזמנו פריטים שלא ימצאו במחסן יזוכה הלקוח באופן מיידי וישלח אליו מייל עם עדכון לגבי ביצוע הזיכוי, אלא אם ביקש הלקוח להמתין למועד אספקה חדש או ביקש לרכוש מוצר חלופי במקום. במקרה של מוצר חלופי יבוצע זיכוי או חיוב בהתאם לערך המוצר החלופי.
מועדי המשלוח כפופים לעיכובים בשל כל עליון. ככל ויהיה עיכוב הנובע מכח עליון יעודכן הלקוח במייל.
החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה. משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה. הלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
האספקה בתחום הקו הירוק בלבד.
החזרות
ביטול הזמנה לפני מסירת המוצרים ללקוח תעשה לאחר קבלת הודעת הלקוח בכתב בדבר רצונו בביטול ההזמנה, ובלבד שאין מדובר בהזמנה מיוחדת בהתאם להגדרתה בחוק. עם ביטול המוצר רשאית החברה לחייב את הלקוח בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או ב100 ₪ הנמוך מביניהם.
ביטול הזמנה תעשה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר ובתנאי שאין מדובר בהזמנה מיוחדת, ושלא נעשתה פעולת הרכבה בבית הלקוח או בבית העסק. עם ביטול המוצר רשאית החברה לחייב את הלקוח בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או ב100 ₪ הנמוך מביניהם.
בביטול עסקאות בכרטיס אשראי תיתכן עמלת ביטול נוספת בגן עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל.
כל זיכוי יעשה באמצעי התשלום בו בוצע התשלום בהזמנה, בהתאם למדיניות ולוח זמנים של חברת האשראי.
בכל מקרה של החזרת מוצרים לחברה תחול אחריות הלקוח לשאת בעלות ההובלה.
אין זכות החזרה למוצרים מתצוגה ו/או מוצרים שלא הורכבו על ידי החברה.